Buvusios Atgal<<

__ Pavadinimas
Medijų meno festivalio ENTER'13 atidarymas
__ Apie

Atidarymo parodos

Vilma Samulionytė.  “60 monumentų. Civilinės metrikacijos skyriai”.
Gytis Skudžinskas. „Galimi atvaizdai“.
Kęstutis Grigaliūnas ir Agnė Narušytė pristato: "Vilniaus albumas/sąsiuvinys Nr.1".
Atidarymo garsą skleis Vytauto Juozėno “Elektrofobija”.


Daugiau apie medijų meno festivalio „Enter‘13“ atidarymo parodas

Vilma Samulionytė
Paroda “60 monumentų. Civilinės metrikacijos skyriai”

Vilma Samulionytė serijoje „60 monumentų. Civilinės metrikacijos skyriai“ fotografuoja santuokų sales ne ceremonijos metu, sutelkdama dėmesį į aplinką, architektūrą, interjerą. Dažniausiai metrikacijos skyriai yra įsikūrę savivaldybėse ar sovietimečiu statytuose atskiruose pastatuose, skirtuose oficialiai santuokai įteisinti, neretai statyti geriausių to metų architektų, dekoruoti geriausių to meto dailininkų bareljefais ar vitražais, bylojančiais apie ano meto vertybes. V. Samulionytė pasitelkusi Diuseldorfo mokyklai būdingą estetiką sistematiškai fotografuoja santuokos įtvirtinimo vietas iš tos pačios perspektyvos, vengdama ekspresyvumo ji siekia kiek įmanoma tiksliau ir objektyviau pateikti vizualinės informacijos pripildytą vaizdą. Statiška kompozicija leidžia pastebėti besikartojančias erdvių struktūras, išryškinančias, kas svarbiau vienai ar kitai kultūrai, padedančias suprasti tai vietai būdingus ritualus, kontekstus, vertybes, kultūrą, skonį. Šaltu stiliumi fiksuodama santuokos įtvirtinimo vietas menininkė išlieka neutrali, tad polemika paliekama žiūrovui.
Daugiau apie autorę 
http://www.vilmos.lt/

Gytis Skudžinskas
Paroda „Galimi atvaizdai“

Gyčio Skudžinsko fotografinę metodiką ir filosofiją galima pavadinti fotografijos metafizika ar net fotografijos rentgenologija. Atvaizdas kaip toks jam praktiškai neįdomus; kur kas labiau autoriui rūpi jo viduriai, vidinis veikimo mechanizmas, arba vieta tam tikroje platesnėje kontekstualioje sistemoje. Neretai fotografija kaip fizinis objektas apskritai dingsta iš menininko darbų, užleisdama vietą į ją nurodantiems kitokios rūšies ženklams – pavyzdžiui, tekstui. Kitaip tariant, autoriaus kūryboje svarbūs ne konkrečius atpažįstamus realybės fragmentus fiksuojantis atvaizdai, o nematomi ryšiai tarp atvaizdų, jų reikšmių ir kontekstų, tų kontekstų paribių bei išvirkščiųjų pusių, skirtingų fizinių ir įsivaizduojamų erdvių, suvokimo ir matymo automatizmų bei klišių. 
Jurij Dobriakov
Daugiau apie autorių 
http://www.gys.lt/lt/informacija/naujienos.html

Kęstutis Grigaliūnas ir Agnė Narušytė pristato: "Vilniaus albumas/sąsiuvinys Nr.1"

„Daugiau nei septyniasdešimt metų tos fotografijos gulėjo baudžiamosiose bylose, kur jas ir rado Kęstutis Grigaliūnas. Išskyrus kalėjime darytus identifikacinius portretus, dauguma jų nebuvo užfiksuotos pavojaus akimirką. Bet jos išliko kaip vieninteliai tų žmonių gyvenimo vaizdai, galbūt žybčioję ir jų atmintyje – sėdint kamerose, atsakinėjant į tardytojų klausimus, tveriant kankinimus, laukiant mirties ar tremties. Dabar tos areštuotos fotografijos susilydė į vientisą praeities kartos vaizdinį, tarsi pavojaus akimirką blykstelėjusį bendrą prisiminimą. Ką mums sako ši atmintis? Ką su ja daryti?“, – apie K. Grigaliūno parodą „Vaizdų archyvas. Sąsiuvinis nr. 1“ sako menotyrininkė, fotografijos tyrinėtoja Agnė Narušytė.
Daugiau apie autorių 
http://www.grigaliunas.eu/

Analoginių garsų atmosferą atidarymo metu kurs elektrofobinės Vytauto Juozėno vibracijos
Daugiau apie autorių 
http://www.6p3s.eu/about.html


__ Fotogalerija
Šioje galerijoje nėra nuotraukų
__ Atsiliepimai
__ Organizatoriai
__ Rėmėjai